Tuesday, January 29, 2013

Assalamualaikum

Aku sekadar nak meluahakan tentang diri yang kadang-kadang aku terfikir dan kadang aku lupe buat aku sering melakukannya dan sikap ini x boleh langsung nk dihentikan sbb dah rasanya dah sebati dengan diri aku....kadang aku pun rasa meluat sangat...hahhaha....

Antaranya
1. Sering bersemangat untuk membuat keputusan tapi bila tiba masa keputusan itu dibuat aku x semangat sampai satu tahap keputusan tidak dibuat dan sia2.... padahal keputusan yang aku perlu buat itu sangat penting dan untuk kebaikan aku juga...haih!!!! entahlah susah nk kikis perangai mcm ni....harap sapa leh bagi nasihat kat aku sikit....

2. Kalau membeli suke beli x ikut kepentingan sama ada benda tu perlu atau tidak bila dah beli menyesal pulak rasanya...hahahahah...ada x cadangan?

Sooo....ini antara yang aku kongsi hari ni klu ada sape2 yang dapat bagi pendapat dan mungkin korang pun ada sikap diri lain yang korang rasa nak kongsi...silakan....


Wassalam...

No comments:

Post a Comment