Thursday, September 3, 2009

Minat Saya

Baru saya ingat sebenarnye motif sy bina blog ni sbb nak kongsi minat sy dari kecil2 lagi...mungkin bagi org mnat sy ni x berfaedah sangt...tp bg sy ini bukn sbb x berfaedah...bg sy...ia pendorong untuk sy mengikuti bnda baik melalui sumber yang sy minat.... Tentu semua tertanya2 kn...apa minat saya...saya sebenarnya amat meminati dengan Artis yang kini telah menjadi ahli perniagaan yang sngat berjaya di dunia serba moden ni... mereka bukan lah di kata sebagai idola tetapi mereka adalah ikutan yang boleh dijadikan contoh dengan cara mereka menguruskan sesuatu kerja yang begitu bersungguh...klu x xkan mereka sehingga kini masih bertahan dan semakin berjaya...malah dapat membantu negara dalam menaikkan taraf kemajuan dalam sektor teknologi dan perfileman... Klau semua faham dengan apa yang saya katakan..mereka adalah KRU... hehe... Ok laaa nnti kita sambung lagi k...hari just nk bg tau apa minat saya... klu ade time saya attach koleksi KRU sy k...sekarang ni x boleh lagi sbb kolehsi sya tu dalam bentuk hardcopy hehe...so kena laaa tangkap gambar dulu...hahaha.... ok bye... Salam

No comments:

Post a Comment